frilansfotografen.webblogg.se

2019-08-29
12:24:12

torsdag

Mycket tankar privat Hur jag ska göra eller inte göra. Jag vet att jag ska till gymmet i dag i alla fall det är en sak som får mig att må bra 😀
Men man önskar mycket och jag vet som sagt inte hur man ska gå tillväga med alla tankar 
Nu kommer deppigt inlägg men som jag skrivit har bloggen för att skriva av mig med alla känslor o tankar. Samma inom privat o jobb man måste få skriva av sig men det kommer på kom.a Bode bra och dåliga inlägg 

Händer mycket i mitt liv och vissa saker sårar en privat och ja nu när man informerat vänner om saker får man det upp kört igen.. och det får en att känna sig värdelös och ja försöker göra allt men en då så blir man ledsen allt va bra i går sen i dag blir allt skit nej ska forsätta med det jag ska göra så får jag se när jag kommer in i bloggen igen lär bli i morgon eller ikväll lär vi märka